lördag 13 augusti 2011

Golden shoes

Lägg till bildtext





Crocs. Vad skall jag säga? Mer än att de i mitt tycke måste vara världens fulaste skor? Men också de mest praktiska och kanske också de skönaste? I alla fall till små barnfötter.

 Filli har ett par i guld, "pimpade" med en rosa diamantfjäril. Helt OK men tusan alltså, de är inte särskilt smickrande på foten. Och Filli själv säger "-Mamma, alltså Crocs, det är SÅ fuuuuult!". Men de åker på ganska lätt ändå. Ibland i alla fall. Som sagt praktiskt och skönt. Så så fåfäng är hon inte. Än...



9 kommentarer:

  1. Åhhh fina Filli =) Så himla brun! =) och jag älllskaaar gungan/stolen är det ps från ikea? Har ni målat om den eller fanns den i vitt? Krrraaam!

    SvaraRadera
  2. Inte så fåfäng än.... Men snart ska du se. Med den snyggingen till mamma och med den stilen redan nu så är det nog inte så många somrar kvar med crocs :-)
    ( mina ungar har oxå crocs)

    Kraaam /Marit

    SvaraRadera
  3. Sofie: Gungan hänger i min vän Maddes (stilinredningochdesign) trädgård. Det är PS-gungan från Ikea och den finns i vitt. Håller med dig, Den är väldigt fin! Kram!

    SvaraRadera
  4. Vi kör oxå guldcrocs här, håller med ingen fin sko men väldigt bra hoppa-i-skor.
    Alltså din blogg är ju bara för härlig...suck, tack för en daglig dos superhärlig inspiration
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kan inte annat än att hålla med om att dom är hemska, men på barn är de väldigt smidiga. Min dotter som är 2 år har rosa med Hello Kitty på, jag ä inte alls förtjust i Hello Kitty men vi behövde ett par skor snabbt och det var det som fanns. Min dotter ÄLSKAR skorna och skulle helst ha dom dygnet runt om hon fick välja och inatt pratade hon i sömnen om sina Kittyskor :) Ballerina varianten i guld var jätte söt, får kolla in såna till nästa år :)

    //Johanna

    SvaraRadera
  6. Så fin tjej du har! Och vad skorna var fina i guld. Längtar tills min lilla kan ha likadana. Kram Linda

    SvaraRadera