tisdag 12 juli 2011

Hopp hopp




Spetskjol/Zara och randig tröja/HM (lånad av lillebror)

Hmmm, bloggen går lite på halvfart just nu känner jag. Men det är sommar och vi har semester...

Tack till alla er som tittar in här hos oss. Och tack för alla fina ord och respons ni ger! Blir gladast i hela världen, jag lovar.

Vi njuter just nu av att hitta massa roliga saker och av att inte göra så mycket alls. Av att bara vara. Och att vara tillsammans. Av att börja morgonen med att hoppa i sängen.  Åh, sommar, jag älskar dig! Stanna kvar alltid.

Nu drar vi till stranden!

8 kommentarer:

  1. Fina Elle. Känner som du men det är väl precis vad sommaren handlar om. Halvfart är bästa sommarfarten :) kram på dig o lilla söta Filli.
    H.

    SvaraRadera
  2. Herlige bilder!
    Kos dere med ferie!:)

    Klem!

    SvaraRadera
  3. Fina foto på Filli idag...ser ut som hon myser av semestern :)

    Kram på er fina familj/Malin

    SvaraRadera
  4. Hej! Undar vad du jobbar med!
    Har inga barn, men har ända fastnat för din blogg!! Den känns som ett modereportage!

    SvaraRadera
  5. Härligt att du njuter av sommaren. Här packas det för fullt å i morgon känns det som att vår semester kickar igång på riktigt.
    Hoppas ni får många härliga dagar på stranden, du å dina fina.

    kram
    s

    SvaraRadera
  6. finingar! det kom lite candy till oss, lookilook http://mamamini.blogg.se/2011/july/utkast-juli-11-2011-1.html
    kramar till er!

    SvaraRadera
  7. Till anonym: Tack! Vad glad jag blir! Jag jobbar på förskola. Så absolut inget med mode att göra, alltså ;)

    SvaraRadera